Information » Страница 2 » Secondary school №17
Almaty region
Municipal public institution
"Secondary school №17"
Education Department of Ili district
Reception room:
+7(72752) 3-04-44
+7(72752) 3-05-00
Электрондық пошта:
Version for
visually impaired
» » Страница 2
Сейсмо жаттығу
23
февраль
2024
Сейсмо жаттығу
Сейсмо жаттығу Алматы облысның білім баскармасы облыстық, төтенше жадайлар департаментінің 2024 жылы 16 ақпандары №21-13-4-5/225-И хатына және ҚР The presidentінің тапсырмасын орындау мақсатында. Almaty region, Іле ауданы,Боралдай кентінің Secondary school №17нде 23 ақпан 11:25-те сейсмо жаттығу өкізілді. Мақсаты: мектептің жер сілкінісі кезіндегі іс- шаралары дайындығын тексеру. Мектеп әкімшілігі мен мұғалімдеріне- жер сілкінісі кезіндегі іс-шаралардың өткізілуін ұйымдастырып, тәжірибесін нығайту.
Су тасқыны
20
февраль
2024
Су тасқыны
Су тасқыны — бұл құрғақ беткейде пайда болатын және материалдық және / немесе адамға зиян келтіруі мүмкін судың ішінара немесе толық кәсіптері. Су тасқыны кезінде не істеу керек? - Кідірместен қауіпсиз ауданға немесе аймақтың ең биік жеріне барыңыздар. - Өздеріңізбен бірге құжаттар мен керекті заттарды алып, оларды су өткізбейтін пакетке салыңыздар, сонымен қатар бұзылып кетпейтін тамақ өнімдерінің екі күндік қорын да алуды ұмытпаңыздар. Үйден шығарда электр қуаты мен газды өшіріп кетіңіздер. -
"ДОСБОЛLIKE ДОСТЫҚ ҚОЛЫН ҰСЫН" АКЦИЯСЫ
23
January
2024
"ДОСБОЛLIKE ДОСТЫҚ ҚОЛЫН ҰСЫН" АКЦИЯСЫ
"ДОСБОЛLIKE ДОСТЫҚ ҚОЛЫН ҰСЫН" АКЦИЯСЫ. https://www.instagram.com/p/C2cD0vxi2Y_/
Government services көрсету
22
January
2024
Government services көрсету
Government services көрсету Выдача справок по опеке и попечительству https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2000020478#z27 ; Установление опеки или попечительства над ребенком-сиротой (детьми-сиротами) и ребенком (детьми), оставшимся без попечения родителей https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2000020478#z111 ; Выдача справок для распоряжения имуществом несовершеннолетних детей и оформления наследства  несовершеннолетним детям https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2000020478#z65 ; Выдача решения органа опеки и
13 .01.2024 ж.мектебімізде «Критерий бойынша дескриторды құру» тақырыбында ағылшын пәні мұғалімі Мирзаева М.М және қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қалиева Г.А коучинг өткізді.
13
January
2024
13 .01.2024 ж.мектебімізде «Критерий бойынша дескриторды құру»
    13.01.2024ж мектебімізде «Критерий бойынша дескриторды құру» тақырыбында ағылшын пәні мұғалімі Мирзаева М.М және қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қалиева Г.А коучинг өткізді.       Коучингтың мақсаты: жас мамандарға білім жетістігін бағалауда дескриптор құрудың оқушы білімін бағалаудағы маңыздылығын тәжірбие алмасу барысында корсету. Коучинг алдына қойған мақсатына толықтай жетті. Қатысушылар дескриптордың маңыздылығын түсінді. https://www.instagram.com/reel/C2Elj7dCyAr/
13.01.2024 был проведен мастер-класс на тему «АМО на уроках среднего и старшего звена».
13
January
2024
13.01.2024 был проведен мастер-класс на тему «АМО на уроках среднего
   13 января педагогами-экспертами Велавичене А. Е. и Новоселовой С.О. был проведен мастер-класс на тему «АМО на уроках среднего и старшего звена». На мастер-классе были активизированы интересные приемы и методы, различные игровые стратегии.    Коллеги, пришедшие на мастер-класс, были вовлечены в групповую работу и участвовали во всем с большим интересом и азартом. https://www.instagram.com/reel/C2Er20aCMig/
Конкурс поделок «Новогодняя сказка»
12
January
2024
Конкурс поделок «Новогодняя сказка»
Конкурс поделок «Новогодняя сказка» для поднятия ценности рукоделия среди учащихся 5-классов https://www.instagram.com/p/C1_KyT6CJBc/ 
Конкурс поделок «Новогодняя сказка»
08
January
2024
Конкурс поделок «Новогодняя сказка»
Состязание поделок среди учащихся 5-классов  «Новогодняя сказка» Цель: Поднятия ценности рукоделия
Тәуелсіздік күнімен! С Днем Независимости!1"Е" классный руководитель Омирбекова Г.С
19
December
2023
Тәуелсіздік күнімен! С Днем Независимости!1"Е" классный руководитель
Тәуелсіздік күнімен! С Днем Независимости! https://www.instagram.com/reel/C05-0GdiDMS/